asså ååh ne ..

FAAAAAN åh jag är sååå j*vla dum i huve så att de finns fan inte !! :'(
varför skulle jag göra så för ?!?!? ååååh nu har jag gjort bort mig!! åh helvete!
jaa men härligt nu kommer jag inte kunna att sova inatt !! har haft så jäkla mycket problem med de endå men nu kommer jag inte ens somna !! för att jag gjorde så .. och hur kan jag ens tror att de kommer att jaa nee fyfan nu är juh allt förstört !! vill lägga mig ner och ''dö'' på gräset !! *snyft !!
varför ska jag vara så dum för ? åååh nee fyfan nu ska jag se om min äckliga moromor är vaken om inte så ska jag fan göra en jätte jätte dum sak!! men just nu bryr jag inte inte ett skit !! får bara försöka att gå vidare och tänka så som att de aldrig har hänt men jag kommer inte att klara av de !! åååååh fan vad dum jag är !!
nee men de jag bara vill att man ska kunna ta tillbaka allt dåligt som man har gjort åh de !! för då hadd de här aldrig ha hänt !! jag vet jag behöver seriöst hjälp!!
jag vet att jag behöver hjälp på kvällen/natten jag kan inte vara ensamm jag får panik eller så blir jag fan bara gråt färdig över allt och inget !! asså jag skulle värkligen behöva gå och lägga mig tidigare men de är så att jag kan lägga mig typ vid åtta om de är så men de är de att när jag blir ensamm så känner jag att allt bara är skit och ja mer behöv jag inte säga !! kan bara inte somna pga allt som har hänt ha så j*vla mycket skit i huve !!
fan jag är bara 15 ska man måå så här då ? naa tror inte de !
de blir bara så här då de är kväll/natt på dagarna kan jag va fan hur j*vla glad som hälllllst men de är för att jag inte behöver ligga still och tänka på allt !! men på dagaran gör jag saker som får mig att tänka på allt utom de !!
(förlåt för de här inlägget men ja de är bajs just nu !!)
aja nee nu ska jag kolla om min ÄCKLIGA MORMOR sover !!

Kommentarer
Postat av: mimmi

om du vill köpa den så är den din:)

2009-07-15 @ 03:08:27
URL: http://mimmiperzzon.blogg.se/
Postat av: mimmi

om du vill köpa den så är den din:)

2009-07-15 @ 03:08:29
URL: http://mimmiperzzon.blogg.se/
Postat av: mimmi

nu har ja skickat ett mail till dig!:)

2009-07-15 @ 11:34:43
URL: http://mimmiperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0