bajs

jag vet hur jag ser ut !! jag vet de !! men vafan tror .. inte att jag försöker eller ?
tror .. att jag mår bra över hur jag ser ut eller ?
nee de gör jag inte !!
mår fan så j*vla dåligt över de så de finns fan inte !!
visst fan får vissa tycka att jag klaggggar som fan men jag gör de för att jag är jag !!
och de blir fan inte mycket bättre utav att .. håller på så som .. gör !!
de sårar som fan !!
jag vet att jag är ..... jag vet de men jag vill inte att .. ska hålla på och säga så !!
tro .. att jag vill se ut så här eller ?
nee de vill jag inte !! :'( faaan
och när .. säger så och håller på så tror .. att de hjälper eller ?
om .. tror de så måste .. juh ha nåt fel i huve !!
de hjälper inte de göra bara så att jag mår enu dåligare !!
de är därför jag klär mig som jag gör !! 
tror .. inte att jag ser hur jag ser ut varje dag då jag vaknar ??
de är nästan så att jag inte ens vill se på mig själv  !!
eller ens kliva upp ur sängen !!
men de gör jag endå !!
för att ... inte ska tro nåt !!
jag vet vad vissa tycker men jag vet också själv hur jag ser ut !!
jag vet att .. säkert kommer att tycka att jag tycker synd om mig själv  !!
men tyck de då !! de är erat problem !
jag vet att jag har värdens sämsta självförtroende (<--stavningsfel?)
jag för söker men de går inte !! ;(

jag orkar inte !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0