bara så ni vet

hej vill bara säga att jag kommer att bli skit dålig på att skriva har nu ^^ har lix hitta en ny sida som är mycket bättre där man kan skriva ist :P men ni kan juh iaf kolla på den :P
http://noobodysperfect.devote.se/
men jaa jag kan juh skriva vad jag gjort i dag ^^
haha jag vaknade käka frulllle sen så gick jag och la mig i sängen asså jag va skit trött men jag sa att jag inte skulle somna jag skulle bara svara på några mess ^^ men efter jag hade gjort de så jaa då ''råkade'' jag somna iaf ^^ sen så vakna jag vid ett och kolla om någon va inne men de va dom inte så jag gick och la mig igen :P och vakna vid två sen igen ^^
sen så gick jag ut och sprang men va så lat så de vart halva springa och halva gå ^^ men jag har iaf gjort nåt bra idag de är de som är saken :D ne men nu ska jag kolla på tv xP och sen så måste jag börja att välja ut rätt klder som jag ska packa ner i min väska i morron :P vi åker lix till dalarna på måndag så de kommer att bli mysigt :]
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0