bio ikväll :D

helluu !! nu skriver jag här igen ^^ asså jag haddd så mycket att skriva i natt så de fanns fan inte ! men jag orkade inte ens ta mig ur sängen för att skriva de !! asså de va en j*vla massa saker typ jag va skit sur ledsen depp fövirrad (<--stavning?) asså så mycket har jag aldrig haffffft uppe i huve förut ! men jag kännde att jag kan inte sitta här och skriva varje gång jag blir sur eller ledsen !! men de va just i går som jag skulle ha gjort de för nu i natt så kommer jag inte kunna somna typ .... inte kul inte kul !!
aja vad ska jag säga ikväll så ska vi på bio den nya herry plutter filmen ska vi på hoppas den är bra annars om den inte är de så kunnnnde jag ha gjort en mycket mysigare grej ;D men jaa vi ser väl annars så ska jag fan aaa nästa vecka iaf ^^ eller jaa jag hoppas iaf på de men vi ser väl xP
sen veckan efter de så åker jag upp mot ödet haha blir där en vecka så jaaa ska väl se om de finns nå roligt att göra där XD aja ska se om de finns något bättttttter att göra än att sitta här !! XD
kram kram
så här ser jag ut idag då !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0