en tråkigt dag som vanligt !

Helooo !! idag har jag inte gjort något typ bara varit hemma och tagit de lugnt !! :) eller jaa jag ramla typ jätte många ggr idag men de är bara för att mina ben inte ville vara med idag såå jaa jag har knappt våga gått till köket från rummet haahaha nee men typ ^^ och när jag vakna i idag så ramlade jag typ ur sängen eller när jag skulle resa mig så ville dom inte lyssna på mig :O haha de va lite läskigt men jaa alla som jag har sakt de till har bara skrttta åt mig ^^ åh de är skadeglädje ! haha sen så har min dag inte varit så jätte rolig !! ^^ eller joo jag har nyss kommit hem från stallet !! åh jaa gissa vem de va som rammmmmla av hästen ?? joo så klart så va de jag  de va juh ovanligt ... eller inte ^^ fast vi red barbaka så de är inte så konstigt ^^ och så har jag inte ridit på jätte länge typ så de kan jag skyllllla på^^ haha nee sen så har jag nog inte gjort någe kul !! ^^ men nu ska jag inte sitta här och skriva mer ! orkar inte de eller jag kan juh göra en ''kissie'' (hitta på en massa skit som inte är sant) haha nee men blaahaa eller har jag sakt att jag ska ner till sthlm nästa fredag ?? :D de ska iaf bli fett kul :D :D

 
haha jaa så här kan de se ut om jag har tråkigt ! lekte lite i paint

Kramass ?


Kommentarer
Postat av: Emma

Skriv mellanrum mellean typ texterna ! :b så jag kan läsa hel autan att snubbla på orden.

2009-07-03 @ 08:10:07
URL: http://kungenb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0