FYFAN VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ MÄNNISKORNA ??

Helloo!! jag är sur som FAN just nu !! så nu kommer jag att gå sönder på allt och alla !! men ta inte illa upp!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag hatar min mami just nu! fyfan hon säger en sak sen så nee men jag har sakt blablabla ! och jaa vi ska de men jag ska bara se klart de där !! men sen så när de är slut så nee men jag ska göra en sak till !! asså ååååååh vad är problemet ??
och sen dom där som har anmält carolina gynnings(stavningen är inte så bra just nu!! ) blogg är juh helt J*VLA störda vva fan ni ser inte såå bra ut själva ni ser ut som ett par J*VLA boooondTÖNTAR !! kör upp nåt i röven och skaffa ett liv !! och sen dom vuxna som är mellan 20-40 år hur fan tänker dom ?? asså komenterar en J*VLA massa idiotiska saker !! okej om typ jag ir andra i min ålder gör de men vafan vi är unga och har inte så J*VLA mycket att tänka med !!?? asså ååååååh vafan är de för fel på alla ??
är fittigt J*VLA less på folk som tror att dom är nåt och skriver en massa skit !! okej ni kanskee ha de bra ställlllt men bara för de så behöver ni inte gå runt och tro att ni är nåt !!
BLÄ och nu är jag så jävla sur ooh noo jag skrev jävla omg omg omg jag dööör !! :C
nee men nu är jag så JÄVLA sur så att jag håll på att bita sönder min läpp !!! :C
jaa jag bitttttter mig inne i läppen när jag blir nervös eller sur eller ledsen !!! ist för att slå ir vafan vet jag !!
såå nu vet ni !!!

maaahaha jag kanske inte är så jävla smal som alla andra men jag bryr mig inte !! :C
elle jo lite grann men jaa !!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0