godmorron ? eller ;O

Helloo! nu har jag vaknat!!!
jaa vad saka jag skriva jag sa att jag inte skulle kunna somna inatt åh de kunde jag juh inte !!
somna typ vid fem tror jag för jag kännnde att jag kan inte sitta uppe så länge som jag gör ! de är inte bra jag sov juh bort hela dagen !! och de är juh inge kul....
Ne men eftersom att jag inte va ut och sprang i går så ska vi ut och springa nu om en liten stund !! de kommer att kännas skönt hoppas jag!
för om man springer så behöver man inte tänka så mycket mer en att man f*n ska klara hela vägen och visa att man inte är en messss! så kännner iaf jag .! Min natt har väl inte varit så rolig,
satt och skrev med lite folk och jag säger bara tack ni fick mig att skratta iaf hahaha !! =) så de va ni som gjorde min natt guld värdddd ! hahah. jaa sen så fick jag gå upp typ tusen gånger för att mitt internet inte ville göra så som jag ville !!
men jag slog inte sönder den ! fick juh pröva lite nya stilllllar att smyga så de va lite kul de med !! och mitt upp i där här så flög de fågel rätt in i vårat fönster jag vet inte om den klara sig men om den inte gjorde de så säger jag bara R.I.P !!
jaa idag kommer jag nog att vara lite gladare hoppas jag iaf och inte sitter inne på mitt rum hela dagen ! men ibland kan jag känna att inte jag ska vara här att jag känner mig inte välkommen ! och varför jag känner så de vet jag inte ! men jaa nu ska jag inte sitta och skriva om de nå mer för nu ska jag gå ut och pepppppa dom så att vi kommer ut någon gång ! =)

jag kan också vara glad ibland !
Kramass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0