Göra nåt att äta kanske ?

Helloo!! jag har inget att göra !! jobbigt ? humm jaa !
ne men jag skulle med ut till den där flyg saken nu ikväll men jag kännde att om jag skulle följa med så skulle jag bara bli att må dåligt och allt skulle bli skit så jag stannnna hemma ist :)
så nu ska jag gå och se om de finns nå gott här hemma som jag kan käka annars så får jag väl försökat att göra en sallllad :P Känner att jag börjar att bli lite gladare nu men de gå som så upp och ner ibland kan jag va glad men sen om de är nåt som jag stör mig på eller tycker är jobbigt så blir jag lite sur och nere  då går jag in på mitt rumm igen !
jag måste försöka att inte tänka på de nu !! bläää nee men jag kan skriva lite mer sen eftert jag har käkat eller nåt ;P

kramass ?

Kommentarer
Postat av: robin

Fin blogg du har :)

2009-07-04 @ 20:28:42
URL: http://gymnarkomanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0