hos min moster så klart :P

Helloo!! asså jag har inte kunna skriva så mycket för att jag är hos min moster nu och jag har nästan just sutte mig vid datorn !!
och så har jag inte lagt upp nå bilder från tåget häller för jag har inte med ''min'' dator hit !! hadd lix lite brottom att komma bort i från min mormor .... så jaa jag glömmmmde den !! lite dåligt ut av mig men jag lägger väl inte dom bilderna i morron !! för då måste jag nog sova hos mormor om jag vi ska åka dirr till sthlm då mami slutar !!
men aja sen så är de en till grej som jag är rätt nöjd över men de kan jag inte säga nu ^^
men jaa jag har typ sovit 20 min idag/igår ^^ men sak samma jag kmr endå inte att kunna somna endå !!
så de blir till att dricka burn i morron med :P
nee men nu ska jag rör mig på toan :P
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0