humm lite mycket idag dåra ^^

helloo! som ni vet så åker jag iväg i morron =D härligt ska de väl bli men jaa men ^^ mer vill jag inte sägaa för de kan bli helt fel xP men jag ska iaf snart börja packa ^^ åh sen så såga jag igår att jag börja bli lite blond uppe i utväxten ^^
så nu fundera jag på om jag ska låte de växa ut och inte färga de ! men jag vet inte är lite osäker ^^ jag har en bild på den men jag glömmde min sladd så nu kan jag inte ladda över bilder !! :(
men yess i morron så ska jag se om jag kan köpa den där j*vla kameran som jag ha kolla på nu ett tag xP
den kan man ha under vatten fatta så j*vla tufft att ha med den nu när vi ska dra i väg :D aja nu ska jag gå och kolla om alla mina saker är torrrrra sen så ska jag nog börja packa :P
och jaa kolla på min andra blogg :P
http://noobodysperfect.devote.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0