inatt/idag typ

Helloo!! de kommer att bli enu en natt som jag inte kan sova  typinte kul ...
känner att de börjar att bli lite jobbigt nu men även fast jag ligger i sängen så kan jag inte sova ...
och de hjälper inte att de är en dum satans person (inte T) som håller på att skriva en massa skit !! asså de suger jovisst han har inge liv men vafan låt mig bara vara !!! orkar inte med några j*vla idioter (<--stavning?) nu !! jag har varit lite halv glad idag men de har gått upp och ner , de är inte kul om jag får säga de själv !!
och nu är klockan kvarit i tre hum igår kunde jag inte somna typ jag gick och la mig i sängen någon gång då klockan var över hem och somna typ då klockan va lite över sex .. sen så vakna jag till vid sju sen sov jag enda tills de va någon dum satan som börja dammsuga fatta att jag vart något sur !!
kommer inte på nåt mer att skriva typ men jag lär väl skriva här om ett litet tag till tror jag väl !!!
neej jaa här får ni veta en sak till om mig ...

Jag hatar mina syrrors pappa för han va ett svin mot mig då jag va liten !!
Jag tycker inte om min mormor för hon tycker typ inte om mig och vi går inte i hopppp!
Jag blir att må dåligt om jag ser att någon inte mår bra och att jag har lätt att ta åt mig !!


så wii lite mer saker kul ...

jag just nu .. någon som vill komma och kramas med mig ? :(
kännner att jag behöver många kramar för att allt ska bli bätter !!
Kramass ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0