inte så skönt !!

Helloo! jag kom på att jag kommer inte kunns skriva så mycket nu när jag är här !
elle joo idag och i morron en liten stund men sen så drar ajg juh iväg till sthlm åh då vet jag inte hur mycket jag kommer att skriva där !!
men jaa vart juh väckt på då dåligaste sätte som finns typ ^^ jag sov juh hos min moster inatt och jaa de va naajs !!
men nu på morron så kom min lill kusin och peta med sittt finger mitt in i min tuttte ^^ inte så skönt men jag fick juh en puss och en kram av hans sen så de va lugnt !! men jag somna om och just då jag nästan haddde somnat så fick jag en hund uppe på min rygg ;/ inte så skönt men jag orkade inte bry mig så jag somna om sen igen ååh jaa sen så sov jag med hunden på min rygg ^^
och jaa nu sitter jag här ... men jag är sämst på att skriv just nu så jag orkar inte x( bilder får ni snart om ett tag ir nåt !!
xoxo

Kommentarer
Postat av: EM

Hej hej kika gärna in i min bloppis, med billiga kläder och massa annat:)

2009-07-17 @ 13:07:37
URL: http://emsbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0