jag är seg jag vet XP men lev med de ^^

okej okej jag vet att jag är skit dålig på att skriva här ^^
men de suger för jag vet inte hur man fixa med sidan och ingen vill juh hjälpa mig :O
så jag har börjar att blogga på devote.se och jag gillare ^^ för de är inte lika jobbigt och drygt att skriva här ! ^ ^
men här skriver jag typ bara då jag har värsta känslorasssseeettttttt...
då alla mina känslor blir för mycket att tänka på åh sån skit xP men sen så kan jag inte skriva de så mycket för vårat intenet är juh som så helt j*vla cp som kan bara läggggga ner utan att man gör nåt ;s
fast de brukar laggggga som satan om man typ ska lyssna på nåt på youtube ;s fett j*vla jobbigt !! grrrrr :C
nee men asså jaa titta in på min andra sida lite nu och då tycker jag :P http://noobodysperfect.devote.se 
klicka er in på den tycker jag att ni kan göra och sen så kan ni juh alltid länka mig på eran sida ;P så kan jag länka er ;D
nee men nu måste jag fan börja städa xP
kram på er dåra XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0