Jag kmr kanske att dö ! :O

Helloo!! de kallas ångest !! ^^
jag har stängt av datorn sen efter ett tag så har jag startat den igen ! och inte gjort ett skit på den ! men jag kom på att jag måste passa på att skriva lite nu för om typ 30 min så kan jag inte använda internet nå mer ! :( mitt liv kommer att gå under i typ tre två timmar !! :( hjälp kanske ?!?!?!
aja  nee men de ska bli skönt att komma ner och träffa alla släktinger (förutom min mormor) igen !! jaa jag dör juh om någon ska sitta berivid mig nu ! för jag har taigt någons plats ^^ haha men han/hon får fan skylla sig själv ! men jag kommer vara så mesig så att jag kommer typ bah jaha oj förlåt åh blablabla !! men de jag hoppas på att ingen ska sitta här fören efter jag har hoppat av !!
åh nu sitter de en äcklig gammmmal gubbe framför mig som luktar äckligt eller typ tvål ;s ful är han också !!
haha vad dum jag känner mig !! men jaa de är bara att gilla de för jag känn mig inte snäll och om jag inte nå att dricka som gör mig pigg kommer jag bara att bli enu surare ^^
nee men lite sur kommer jag att bli och sen om jag hittar en säng så kommer jag att typ döö i den och de kanske inte är så bra !! aja blaha på er nu ska jag nöta harpa eller så får datorn bara laddas =) och ingen bild tänker jag ladda upp för de orkar jag inte!! ^^
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0