jag orkar snar inge mer !!

Helloo!! ja vad ska jag säga ? nu har jag tagit tag i mig själv lite grann iaf så att jag inte bara blir liggandes idag ...
jag kunde inte somna igår typ ... jag fick iaf lite sällskap ett tag och de gjorde mig på lite bättre humör och de kändes juh bra de ... men sen då jag skulle somna gick de inte så bra , vet inte när jag somna men sista gången jag kolla på klockan så va den typ 05.15 sen så låg jag bara och kolla upp i taket ...
de va juh inte så kul men jaa jag kommer inte på vad jag ens ska säga känner att den här dagen kommer att bli något jobbig !!
aja men jag ska inte visa hur jag mår just nu för dom orkar inte med de !
och så vet jag inte hur mycket mer jag orkar med av den här j*vla skiten .... ska försöka att glömma allt som har hänt men då måste jag få ta de i min takkkt och ingen annans !!
så jag följa med och spela gittttar får väl se hur de bli !!

Fyfan :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0