Mat är äckligt !

Helloo!! jag har tråkigt ovanligt är de juh inte men endå! okej jag måste bara skriva de här om en kompis till mig h.n är lite störd!!

Så tycker jag !!
Asså vafan ärre med dig !?
jag börja undra om du gör så här bara för att jag ska må dåligt asså ennu mer en vad jag redan gör !!
de känns juh så där kul när du håll på som du gör.. har jag gjort dig nåt så att du ska bete dig så som du gör i mot mig !? ;s
nee men om du ska hålla på så här så kan du juh fan gå och orka inte bry mig i dig nå mer om du ska hålla på så!!
joo jag vill fan fråga va ditt problem är men om jag gör de så kommer du juh att få nåt cp fel på mig så jag låter dig bara va !!
pallla fan inte att hålla på att ''bråka'' med dig !! har fan bättre saker att göra en att hålla på med dig ;s aja om du läser de här som du troligt inte kommer att göra så undrar jag bara vafan är ditt j*vla problem ? O_O

aja ska se vad de är vi ska käka idag sen så ska jag se med  B vad hon ska göra för nåå i morron ^^ sen så vill jag att M ska komma hem ;o saknar ju dig ! aja nee men tjara

haha jag är inte seriös på bilden xP
Kramas !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0