Nu sitter jag på tåget !!

Helloo!! nu sitter jag på tåget !! asså man ska typ få använda internet gratis här men nee tydligen så måste jag köpa för att använda de !! åh jag sa juh att dom skulle ha bokat en 1klass biljett åt mig men de gjorde dom inte så nu fick jag fan betala 50kr för att få använda internet !! men aja de va värt de åh 50kr de är inget !! men jaa iaf nu sitter jag på tåget !! tycker de är lite sjukt att man måste betala bara för att man åker på 2klass medans dom i 1klass får använda de gratis men aja ska se om vi kan fixa så att jag kan få åkta 1klass hem igen ^^ hihi !!
fick nyss höra att vi snart är i breke om 3-4min naajs ! men jag tycker inte om att åka tåg ! blir att må illa så jaa vi får väl se om jag måste gå och spy på toan någon gång under resan ^^ känns juh inte så där kul !!
aa men iaf i natt har jag inte sovit något asså inte ens tio min !! jag har värkligen försökt men sen där vid två tre tiden så kunde jag fan inte ligga still i sängen längre !! så jaa jag gick runt i mitt rum och prata lite i mobilen sen så började jag har kolla så att jag hadd allt med mig !
aja ska försöka att spara lite ström ^^ men så här ser min frulle ut !! ^^

en ramlösa (jordgubb och nå mer ) en burn för att jag ska hålla mig vaken ^^ och en macka med köttbullar på :) att de ser gott ut ? ^^ kommer att få träna bort allt som jag har käka nästa vecka ^^
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0