Reason To Cry!!

woo lite mycket skriv nu på 1gång men jag måste bara få skriva av mig !!

jag lovade att jag inte skulle gråta en tår av allt de där !
men de är inte så lätt när jag värkligen ha den där kännslan!!
Jag vill tro på de du säger men jag vet hur de är jag vet !
och jag vill inte att de ska bli så igen !
jag vill inte att de ska bli som de ha varit !
jag känner att jag kan nästan säga allt till dig!!
men nu vet jag inte hur jag ska göra !!
jag vill men jag vet inte om jag kan eller om jag vågar !!
de kännns fel på ett sätt men endå inte !
jag vet att de kommer att hände men efter de !?
hur kommer de att bli då ??
kan du säga de till mig !?
jag tror att jag redan vet hur de kommer att bli !
men endå jag vill höra hur du tror !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0