så nu vet ni -.-

Blä nu ska jag göra nåt som jag kommer att ångra men aja !!

yeess jag klagar juh ibland över hur tjock jag är ...
elle jaa jag kanske inte skriver de här elle jaa jag vet inte men skit samma !!
jag klagar iaf j*vligt mycket iaf
men nu tänker jag lägga ut bilder på min mage !! och jaa jag kan säga så här jag har gått ner i vikt sen jag flytta från dom där äckliga tjockisarna !
såå jaa jag har lite bristningar (stavning kanske?)
och jag mår sjukt dåligt över de !!
men jaa nu ska jag lägga upp 3bilder !
och till alla som säger att jag är ''smal'' så NE DE ÄR JAG INTE!!!

frammsidan
                                    vänster sida                                    höger sida  

och jaa ni ser juh hur de ser ut !! jag mår såå jävla dåligt över de så de finns inte !! och säg va ni vill men jag är inte de ni tycket iaf !! om ni då inte tycker att jag är tjock för de är jag !!
men dom börjar att försvinnna de såg mycket värre ut förut men jag mår fortfarande dåligt över dom !!
och de här är första gången jag lägg upp en bild på min mage så här ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0