Seriöst att man orkar hålla på så här !!

asså en sak till och måste bara säga de men asså är de kul att hålla på att driva men folk som är döda ? asså vafan har ni inge bättre för er ? en att hålla på att skriva så om någon som är död !? visa lite respekt kanske ?

de som jag stör mig på är att vissa skriver så här:
''Michael jackson ska inte kremeras, han består av 86%
plast och ska smältas ner till lego så barn kan fortsätta leka med honom''

asså han är DÖD visa att ni bryr er kanske !? ni kännde inte ens människan varför hålla på att skriva så om han ? och de alla sa om han hur vet ni att de ens va sant ? asså jag bli så j*vla less på hur folk kan vara ibland tänk på hans familj ? hur dom mår och de !! eller har ni inga käslor eller ? asså nee jag ska inte sitta här ta ut min ilska på er men vafan han är död och vissa av hans låtar är bra så !
men se de som så här vi säger att typ någon ni kändis ni gilla dog och typ halva sverige sitter och driver om att man ska kunna göra leksaker och sånt skit om en, visst fan skulle ni bli sura över de !! såå nu har jag fått säga de sen om ni tycker jag är töntig eller nåt då får ni göra de va kan jag göra åt saken ? ;s

Kommentarer
Postat av: Hannah&Klara

Hej, kolla gärna in vår nya blogg! :)

2009-07-04 @ 19:21:36
URL: http://lyckokarusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0