*snyft natt skrivning igen

Helloo!! nu sitter jag här igen x( jag trodde att jag skulle kunna sova rätt tidigt nu i natt men neerå de kan jag inte allt vart skit så fort man vart helt ensamm och sen så hjälper de juh inte då jag har en som är helt störd i huvee som gjorde att jag börja tänka extra mycket !! TACK så j*vla mycket för de din dumma feta äckliga KOSSSSSA !
jaa jag är lite sur eller nee jag är inte sur jag är less och så vet jag inte när M och K ska komma hemm hälllller så de känns juh jättte roligt ... eller inte ;s men jaa vi ser väl hur länge till jag blir uppe vill inte sova bort hela dan i morron eller joo de skulle lätt vara skönt att göra de åh inte behöva göra ett skit en att bara ligga i sängen ..
Men så kmr de aldrig att bli för att L är hemma och hon kommer säkert att vakna vid åtta ir nåt men jag får väl ta och skaffa öronsaker som gör så att man inte hör nåt såå skönt de skulle vara !
eller om jag fick vara döv för en dag eller varje morron nu på lovet då skulle jag lätt kunna sova ut och inte bli störd av någon jobbig liten unge eller någon som göra något annat !! jag säger bara BLÄ jag vill att mitt rummm där uppe ska bli klart så att jag kan få sova längre!!!
nee men nu ska jag väl fula mig med min hund som ligger halv dö under mitt skriv bord haha !!

Yess en bil på mig då jag va tjock och hade rosa hår x(
Kom och kramas med mig nu !! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0