*snyft *snyft

De är nätterna som är de jobbigaste just nu ...
När de är ljust ute så är de inge fara de är inte så farligt ..
men när mörkret faller de är just den tiden som är svårast för mig ...
vet inte om jag kan klaara de här känner att jag har hammmmnat i ett svart hål...
och jag kan inte ta mig upp där ifrån vet inte vad jag ska göra känner att de inte är någon idé att ens försöka göra nåt åt de...
de enda jag kan göra nu är att ligga i min säng och vänta på att de ska gå över men de gör ont så ont !!
vet inte ens vart jag ska taa vägen jag vill kunna prata om de här med någon men de går inte jag kan inte se mig själv gråta inte för någon .....
önskar att jag bara kude gömma mig och inte komma tillbaka!!
</3

Kommentarer
Postat av: Emelie

hur är de gumman? :/

2009-07-07 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0