sova nu kanske ?

Helloo!! jaa jag kan inte sova eller jaa jag börjar att bli lite trött... och de är väl bra för då kanske jag somna tidigare en vid fem halv sex :) såå jaa de känns juh bra ...
men jag har kommit på att de finns vissa personer som jag värkligen älskar som kan göra mina dagar så jäkla grymmma asså !! som idag jag höll på att döö i bilen av skratt !! så jag säger bara tack för att ni finnnns i mitt liv !!
och sen vill jag bara säga tack till T som finnns om de är nåt !! tack och kram på dig !! =)
känner att jag börja bli mycket bättre jag vet att de bara har gått en dag men om jag inte tänker på de så mycket så går de juh rätt så bra!! men aja nu tror jag nog att jag ska försöka att sova om de inte går så jaa får jag väl göra nåt tills jag blir trött !!

Kramass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0