stan och bada ;D

haha hej hej !! nu skriver jag här igen XP eller jaa jag hadd skrivit ett inlägg igår om en masssa skit men de får ni inte se ! för då lär ni tycka att jag är störd ...
aja igår så  va vi iaf på bio de vart harry potter och halvblodsprinsen den va väl så där bar XD men jag hatade slutet på filmen !!! :c de ska juh fan inte va att någon .... jaa jag tänker inte säga vad som händer men jaa de va iaf sjukt dåligt slut !!
aja ska på stan idag tror jag XD och göra en sak som jag skulle ha gjort redan då jag kom hem men de vart bara inte
så nu blir de till att göra de nu xP och sen så har jag juh med mig en som och så kolla typ samma sak fast endå inte ^^
så jag behöver inte känna mig sjukt dum XD
jaa juste de är juh yran nu fett naaajs ^^ men jag vet inte om jag ska gå i morron eller på lördag men vi ser väl xP

ohh porr XD nee men ska lägga mig i badet nu ;D
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0