tåg i morron x(

Helloo! jag måste juh bara säga att jag skriver här i bloggen de skriver jag bara för att jag vill!! jag bloggar inte bara för att andra ska läsa den ! och sen om de är någon som läser den så får dom väl göra de men sen så bryr jag mig inte så mycket mer om de !!

aja idag har jag haffft  en grym dag asså jag kan juh värka hur bra som hälst på dagarna men när de blir kväll då kommer allt upp igen åh de är inge kul !! känner att jag inte vågar somna ibland när de blir så !!!
och de känns inte så jätte kul !! allt blir bara fel och känns jobbigt ! jag blir på jätte dåligt humör ibland ..
men jag ha fortfarande svårt för att visa de!!
jag går undan eller så blir de bara att jag skiter i vad vissa säger eller så om de är en sak kvar av något och någon vill ha den så kan jag bli sur över de (jag vet att de är töntigt) och säger aaa men ta den då !!!!!
men nu ska jag försöka att ändra på de så att jag kan somna tidigare eller iaf innan fem helv sex på morron !!
aja nee men nu ska jag kolla så att jag har med mig allt jag ska ha med mig i morron !!
åker juh till kumla sen till sthlm !! tåget går kl 06.00 jobbigt kommer de att vara att kliva upp men jag lär nog skriva då jag sitter på tåget ska ha med mig datorn så !!
och jaa en sak till ^^
T de är lugnt du får sakna mig ^^ jag förstår dig jag är bäst ^^

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0