Utkast: ååh jag ...

ååh jag som trodde att jag skulle slipppa skriva här men nerå!!
sitter och lyssnar på en låt som får mig att tänka "/ och just nu vill jag inte de ! men jaa vad ska jag säga nu är de bara så åh jag vill inte skriva just de jag tänka för jag orkar inte med att läsa de i morron då jag vaknar !!
så jag säger bara att neee jag orkar fan inte de här !!
vill bort asså bort och inte komma tillbaka eller ens höra av någon !!
ge mig ett ställe där jag kan vara jag och ingen annan ! jag pallar seriöst inte de här !
de blir för mycket skit åh sånt jag vill inte !!! någon som vill typ byta plats med mig?!?!
joo j*vlar de finns juh vissa som säger att jag borde va glad över att jag har de så bra så som jag har de !!
men tro fan att jag vet att jag har de bra och får saker typ när jag vill !!
men inte fan bryr jag mig om de just nu !!
jaa jag är glad över att jag får de men de är väl mitt problem eller ?
joo visst de finns andra som har de mycker värrrrre och dåligare en vad jag har ....
eller jag har de inte dåligt men jag tycker de ibland så LEV MED DE !!
aja men snälla ta mig här ifr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0