helluu

hejhej !! gud vad jag är dålig på att skriva här!! men ska försöka att bli bättre !!
men jaa idag så vakna jag vid halv tre tror jag!! lite sent jag vet men de va skönt skulle hälllllssssssssst ha sovit hela dan men jag va tvungen att åka ut och handla lite nya saker ! =) sen så köpte jag en bikini över del som får mig att må dåligt ! så jag tror nog inte att jag kmr att använda den.. de suger så jag ska fan träna sönder när jag kommer hem !! blää vill typ nästan bara gråta över den !! men jag ska fan kunna ha den utan att må dåligt innan sommaren e
är slut !! jag väger 60 kg nu åh nee de är rätt mycket !! aja tyck vad ni vill jag tycker iaf de !
nee men sen så köpta jag lite mer saker åh sen så var klockan typ åtta ir nåt åh jag ville ha nåt åh käka så vi åkte och köpte en billys pizza :P gottt gott =)
och nu ligger jag isängen och är piggg som satan ^^ så jag får väl se på nåt tråkigt så jag blir trött !!
aja jag har glömmmmt min sladd i sthlm så jag kan inte ladda över nå bilder "/ men ska endå köpa en kamera snart så ;D
nee men god natt på er ;P
KRAM PÅ DIG !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0