trallalalalal

hejhej!
asså jag vill inte att någon ska leka med mina känslor !
jag vill värkligen att perssonen ska gilla mig asså så här riktigt gilla mig så att de inte blir så att en dag så får jag höra att jag bara va tidsfördriv ! jag klarar inte av mer sånn skit !!
jag vill värkligen hitta någon som älskar mig för den som jag är !
och inte bara leker med mina känslor ! de är de värsta som finns !
jag har gjort de med så många killar åh jag känner mig som skit eftersom att jag ha gjort de med dom !
men nu vet jag hur dom känner sig !!
jag vill inte åka ner i skiten enu mer ! jag vet att jag nästan inte kan sova men jag kan sova lite grann!!
men om de nu är någon som leker med mina känslor så kommer jag inte orka göra nåt!!
jag vet för jag har varit där en gång och sen dess så har jag inte våga att lita på killar !!
jag har bara lekt runnnnt och sånt !! men nu vill jag inte de länger jag vill värkligen hitta någon som jag kan va tillsammans med !! jag vet att de låter hur dumt som hällllst men de är sant jag orkar inte !!
asså jag kan va singel de är lugnt men nu när jag börja få små känslor för vissa så är de så otroligt jobbigt !!
jag vill inte men jag kan inte gör nåt åt de !!
så jag säger bara till er om ni läser de här snälla snälla säg att ni inte leker med mig !
jag orkar inte med de så va ärliga och säg om ni gör de eller inte !! x(

åhh vilker cp inlägg de här vart men jag va bara tvungen att skriva av mig de !
men iaf så har jag panik över våran bilresa i morron !! de känns skit och jag vill värkligen inte följa med !!
jag vet att när vi väl kommer framm så kommer allt att vara bra men de är självaste resan dit som jag vet att jag inte kommer att klara av ... eller joo jag kommer att göra de men jaaa de går inte att förklara !!
men jaa jag ska med iaf de har jag bestämmmmt !! tänkte säga att jag inte kan eller ville följa med först men så vart de inte !! asså jag har juh nå cp spärrrrr i mitt huve !!
jag kan inte sitta för nära någon eller joo jag kan de ett tag men inte för länge då får jag panik och bara vill springa där ifrån eller så kan jag börja att gråta x(
asså jaa de har gått något bra nu på tiden men de är nu när vi ska åka så här j*vla långt som jag kommer att få panik om jag sitter för nära någon !!
plus att vi åker i typ värdens minsta bil och de känns juh så där jätte kul men en liten unge som kan sitta och skrika i typ 4timmmmar i hela tiden utan att ta en paus !!
aja sånt får jag väl leva med !! men nu vet jag vad jag hatar mer en sprutor , spindlar de är att åka TÅG och åka BIL jätte långt !!
aja nu ska jag se om jag kan hitta nå roliga bilder på mitt minnnneskort !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0