100år senare!!

Hejhej !! jag sa juh att jag inte skulle kunna skriva nåt typ nu när jag är i sthlm men nu så har jag fått internet på datorn!!
yess igår så va jag på fotboll IFK-AIK de va väl grymt men vi satt bland alla AIKare  !! :S de va juh så där kul ...
så jag fick inte skrika nåt för min mesiga bror vill inte de .... så ja va väl snäll och va tyst...
yes sen så har jag gjort bort mig ... (pinsamt och du måste glömma de jag sa ^^ ) så ja de va juh inte så kul !!
men vem de va jag sa de till säger jag inte xP
men nu är jag så less på att vara hemmi från så jag vill hem hem hem !!
och så kanske jag saknar några/någon ^^ men jag saknar fan min säng mer en allt annat ^^
asså jaa om jag ska skriva om alla som jaghar gjort på dom här dagarna de orkar jag inte kan göra de lite lätt...
  • Åkte till sthlm på söndagen
  • framme hjälpte bror att lasta jordgubbar
  • åkte till huset sov
  • mångad soov länge
  • åkte till kontoret
  • käkade
  • va på stan
  • FOTBOLL
  • Idag vakna
  • åkte och köpte sallad
  • kolla på film
  • ringa mamma snart !!
yess de är de jag har gjort hmm kul.... nee men blää jag ska lägga inte lite bilder från fotbollen nu så jaa de kommer upp snart !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0