en ny dag och jag skriver mitt i natten :P

Hello!! nu är de en nydag xP hahah fan vad smart jag är ^^ nee men jag kom på att jag kanske skulle skriva hur de gick för mig nu när jag va ute och jogggga :D !!

Först när vi kom ut  så gick vi en liten bit för att vi hadd typ nästan ätit tårta då ! men sen så joggade vi jätte långt men lillskiten orkade inte jogga ett tag så vi gick en bit sen så joggade vi igen vi tog med oss hunden de va rätt naajs !!!
sen när vil hadd jogga dit vi skulle (till bad platsen) så bada vi eller iaf jag :P
va var bara kallt när man kom ner men efter att tag så vart de varmt och sköönt =) plus att hunden bada med mig så de va lite kul haha :P
vi bada i typ 20 min tror jag !! men vi va borta i nästan 2 timmar tror jag :P så vi joggade rätt så långt =)
men de va skööönt !!
vi har bestämmmt att vi ska börja jogga varje morron eller kväll nu hela sommaren ! jag orkar inte gå runt och må sääämst över  min kroppp de är sjukt jobbigt!! plus att jag får juh bätttre koooondiisss :P haha åh de är juh bäst och att jag tränar upp min rygg så som läkaren sa att jag skulle göra =)
och så känner jag mig rätt på att börja träna nu =) för jag ska fan inte bli att se ut så som jag gjorde förut fet och ful!!!
aja här kommer lite bilder på mig och lillskiten ;D

haha jag ha en dubbelhakkkkkka ^^

jag innan vi skulle ut och springa ^^

haha jaa den bjuder jag på ^^

haha ja och mer kan jag väl inte säga ^^ har inte några bilder från då vi va ute för jag lämmmmna mobilen hemma :P men nästa gång tar jag kanske med den ;P vem vet ;) nee men nu ska jag göra nåt annat en att sitta här ;P !!
Kramass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0