dag/natt skriv

helloo!! idagl/natt känner jag att jag inte kommer att kunna sova nå mycket !! har så mycket uppe i mitt huve nu så de finns inte ! jobbigt att behöver sitta och tänka på de just nu mitt i natten de suger iaf fett mycket men jag har juh iaf någon som försöker att göra mig på bättre humör men om de funkar de vet jag inte !!
varför jag började att kännas så här nu vet jag inte... satt och greja lite sen så bara kom jag att tänka på en massa skit som jag aldrig ha velat att tänka på eller göra nåt åt de !!
Men så här är de med mig jag tycker inte om att säga vad jag känner till folk är skit rädd för att dom ska bli sura eller sårade av de jag säger så jag håller de inne och säger inger !! för jag blir att må så otroligt dåligt av att jag har gjort någon sur eller ledsen på mig eller pga mig !! sen så bryr jag mig nog mer om vad andra känner och hur dom mår en att ens bry mig om mig själv och kolla hur jag mår ...
Sen så tycker jag inte om att någon ser mig ledsen typ som när jag gråter eller bara är helt nere iall skit... De är grymt jobbigt för mig att veta att de är någon som ha varit tvungen att se mig då jag är ledsen och de blir att må illa ut av de eller så blir jag att få dåligt samveta över att någon har sätt mig och tröstat mig !!
ja jag kanske är konstig men sånnnt är jag åh jag vill inte vara så men de är så jag är och de är inget jag kan göra åt de !!
jag får jätte dåligt sammmmveetee då jag bara kan säga att ne jag orkar inte eller nee jag kan inte typ ifall någon undrar om jag ska med någon stannnns ... jag kan gå och må dåligt över de i flera dagar även fast presonen kan säga att de är lungt !! joo visst de kanske den tycker men de gör inte jag !!
oj nu har jag skrivit jätte mycket om hur jag känner och sånt ... de va inte tänkt så men ajaa skit sammma hoppas bara att ni inte tycker att jag är helt j*vla störd nu .... för känslor klart att man har de , de har väl  alla eller ?


skulle behöva en stor j*vla kram nu !!
Kramass?

Kommentarer
Postat av: issa

känner verkligen igen mig i din text.. hoppas de blir bättre! för mig hjälper det att skriva, ifall du känner igen dig så läs min dikt på min blogg, eller mina låttexter. skriver nämligen egna låtar och rappar!



vore skoj å få en kommentar om min musik.



Kram!

2009-07-04 @ 09:46:03
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: maria

samma sak för mig ..

2009-07-04 @ 12:09:43
URL: http://kissmeidiot.blogg.se/
Postat av: Anna

Mysig blogg du har :)

2009-07-04 @ 14:16:33
URL: http://despised.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

hej hej



allt bra?

2009-07-04 @ 15:08:47
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0