ett tråkigt inlägg igen

helloo! jag vakna 12.55 idag så jag har varit vaken ett tag men de första jag fick göra när jag vakna va att slänga på mig kläderna och ta en macka sen så satte jag mig i bilen för vi skulle åka iväg till orrviken och kolla på när de va några som flög ! de va inte kul ..
Asså ibland kan jag bara känna att jag inte passar in just här ! som idag när K träffa en kompis tills sig asså joo visst jag vet att dom bryr sig men när de väl kommer till sånnna här saker så blir jag att må dåligt och kommer på mig själv att jag inte hörr hemma här med dom...
Känner mig bara så jaa jag kan inte sätttta ord på de men känslan jag har är sjukt jobbig ,
vet inte vad jag skaa göra när jag blir att må så här !? asså när vi va där så kännnde jag att jag bara ville springa där ifrån och inte komma tillbaka !!
och sen så kännde jag hur jag fick en stor klummpp i halsen och så va de tårar som va på väg upp men jag höll tillbaka dom ... asså jag vet inte va de är med mig ? jag har aldrig mått så här dåligt så längen de är som om att allt som har hänt mig börjar på minnna mig och jag ser och längtar tillbaka till de bra delarna men sen så kommer allt dåligt upp och jag tror att de är de som börjar att påvärka (<--stavning?) mig hur jag mår och sånt!
men jag vet inte om dom här hemma märker de men jag börjar att märka att jag inte är med dom lika mycket som jag var förut typ som att jag stänger in mig på mitt rum och kan vara här hela dagarna..
Men sen så vet jag juh en som vill veta hur jag mår och sånt hela tiden och de är juh gulligt att h.n bryr sig men jag känner om jag ska sitta och berätta hur jag känner och hur jag mår till h.n så vet jag helt säkert att jag kommer att börja att gråta åh jag vill inte att h.n ska se mig då jag gör de !!
Asså de är jätte snällt att h.n vill veta och de jag är glad att jag vet att de finns några som bryr sig men jag klarar inte av att säga hur jag mår jag har aldrig gjort de förut till någon inte hur jag så här riktigt känner och sånt ...
aaa ne nu ska jag inte sitta här och skriva så långa saker för ni orkar säkert inte ens läsa halva ^^ haha
men en STOR kram på alla som värkligen bryr sig och tack för att ni finns !

har bild brisssst ....
Kramass?

Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från Klass 9A

Bra blogg :)

2009-07-05 @ 19:22:09
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0