natt skriv (kan inte sova)

Helloo!!
nee asså jag kan fan inte sova ! får fan panik över att jag inte kan somna ! fett j*vla jobbigt är det ... :(
sen så ska jag typ kliva upp om 2 timmar för att jag ska hinna med tåget !! x( de kännns fan inte kul ! jag kommer säkert att vara vaken enda tills vi ska åka iväg....
nu vet jag inte varför jag inte kan somna .. och kan inte komma på nå bra sak till varför ...
asså just nu känns de som om att jag inte ens vill åka ner dit för att jag kommer att vara tvungen att träffa min mormor och de vill jag inte .. visst de kanske låter  lite sjukt att jag inte vill träffa hon men jag klarar fan inte av att prata med hon eller nåt !! blir bara grymt äcklad av hon och hur hon beter sig ! jag klarar bara inte av hon !!
sen så är de en till i min släkt som gör så att jag mår grymt mycket dåligt över min kropp varje gång jag träffar hon så får jag så dåligt självförtroende och de suger jag vet att jag får de men jag kan fan inte göra nåt åt de !!
de suger fett mycket att leva just nu !! jaa nu låter jag som ett emo men de är bara så som jag känner och de kan jag juh göra nåt åt om jag värkligen försöker !! men de kommer att gå åt helvete de med ...
för jag har kommit på att nästan allt som jag gör blir bara fel hela tiden !! jaa jag ska inte sitta och skriva upp de som blir fel för de orkar jag inte !! men hela jag är ett fel iaf !! och sen så får folk tycka vad dom vill nu om de jag skriver men jag tycker de och då kan fan ingen ändra på de !!
så här känner jag att jag är just nu !!
en fet äcklig jävla fitt kossa som fan kan gå och dö någon stanns och aldrig komma tillbaka !!
yess så tyck vad ni nu vill jag tar åt mig men jag orkar inte bry mig i de .... känn bara att de är helt ovärt !!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0