Kissekatten

Helloo!! nu måste jag bara säga att jag undrar hur folk hittar till min blogg ^^  asså de är inge fel med att ni läser den , för mig spelar de ingen roll om ni läser eller inte är bara lite kul att de är några som kollar på den =)
Nee men iaf nu har jag kommit tillbaka efter att ha varit ute och cycklat ! vi skulle mata någons kanin åh så åkte vi dit ! såg värdens sötaste kisse mjauu så vi vart kvar där ett tag!!
Men sen så började de att regna så vi skyndade oss hem så att vi inte skulle bli så jätte blöttttta men de är rätt mysigt när de regnar ! men aja blaha på de jag behöver någon som gör mig blogg desing ^^ börjar bli lite trött på den jag har ha ha !!
jag kom på att jag måste börja använde mina glasögon mer en vad jag har gjort ! aja inge mer med de då !! :)
jaa nu kom jag inte ihåg vad jag skulle skriva men skriver om ett litet tag igen !!
nu komm jag på vad de va jag skulle ha gjort ! skulle ha tagit kort på katten ^^ aja de får bli någon annan gång ^^
ser något tjock  ut  på bilden men :P


wii men ser inte mitt ansikte men men ^^
Kramass?

Kommentarer
Postat av: helena

Hitta din blogg på bdb :p

2009-07-05 @ 21:28:16
URL: http://lyvani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0