glaaad idag

Helloo!! nu har jag vaknat inte skönt jag ville sova typ längre men man kan juh inte sova bprt hela dagarna !!
men igår somna jag rätt så tidigt de va skönt ... men endå så vakna jag vid den här tiden ^^
aja nee men jag fick nyss veta att jag ska på fotboll på måndag :O utan att jag visste de M hade tydligen ringt och frågat om jag skulle med och då svara jag jaa ;s jag låg och sov då hon ringde haha såå jaaa nu ska jag på fotboll då jag är i sthlm !! naajs =) de är IFK  mot AIK tror jag ^^
jaa men åh idag är de sug väder ute !!! och jag är på mitt bästa humör idag :O de är lite konstigt men de är väl för att jag har fått sovit i dag =) och de kännnns såå skönt men när jag  vakna så känner jag mig som en potatis ^^ men aja nee nu ska jag göra mig klar för vi ska åka iväg och köpaa lite saker skriver nog när jag är tillbaka =)

haha jag bjuder på den här !! =)
Kram !!

Kommentarer
Postat av: mmarri

sööt blogg :)

2009-07-08 @ 13:51:07
URL: http://mmarris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0