Mat är inge gott !!

helloo!! nu har jag käka klart ^^ elle jaa för en liten stund sen men endå visst är jag snabb^^
jag tvinga i mig maten för jag kännnde att jag behövde äta riktigt !!
men jaa efter jag vart klar så fick jag ligga på soffan ett tag så att allt inte skulle komma upp ^^för jag tror att så här mycket som jag ha käkat nu så mycket har jag inte ätit på ett bra tag ! ^^ men de är väl bra att jag kan käka iaf ^^
men jaag säger de aldrig mer så myccket mer mat !! blir bara att må illa av att tänka på de !! blää nee men nu ska ni få veta lite saker om mig men de är inte mycket att veta om mig !!

Om mig dåra ^^!!

Mitt hela namna är johanna Isabell angilica L.......
Jag har 4 syskon en bror och tre små syrrrror ^^
Jag bor inte hemma för de orkar jag inte !!
Jag föddes i dalarna 1993 på julafton (inte kul)
Jag har glasögon då jag sitter vid datorn tv:n eller när jag ska läsa nåt ^^
Jag använder aldrig mina glasögon typ ^^
Jag kommer inte på nå mer att skriva om mig nu ^^

så lite tråkiga saker om mig =)
men nu ska jag se om de finns nå bra att se på tv annars så kommer jag väl att sitta här hela kvällen ^^
jaa jag gick aldrig ut och sprang i dag kännde att jag inte hadde orken eller nå vilja till de just nu när jag mår så som jag göra ! så blää på mina dummmma störda känslor!! om man kunnde välja vad man skulle känna och sånt så skulle jag lätt göra de och ta bort alla hämska känslor och minnnnen !!

jag i mina glasögon ser helt störd ut där så men jaa !!
Kramass??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0