fyfan för dig säger jag bara !!

Nee fyfan nu orkar jag inte mer !!
jag vill bort så långt bort som de bara går !!
vill inte vara kvar önska fan att jag aldrig hadd träffa någon så som ..
jag palla fan inte att ta hur j*vla mycket som hälst åhh jag ligg fan här åh är så j*vla tåröggggd sp de finns inte jag vet att de här kommer att bli den värsta natten på jätte länge ! den jag hadde lyckats bygga upp en j*vla murrrrrr för allt de som hadde hänt bara på dom här två dagarna jag vet att de inte är mycket jag hadde lyckats att gömma undan på 2 dagar men de va de värsta iaf men nu när de här kom ...
de kom som ett slag rätt in i magen på mig jag tror för mycket jag vet men jag trodde helt ärligt att du värkligen bryddddde dig om mig men nu när du gör så här asså jag vet inte vad jag ska säga ...
de känns så in i helvetes j*vla mycket !! vet inte ens vad jag ska säga länger vet inte ens om jag kommer att orka gå upp i morron jag vet inte ens om jag vill vara kvar här !! :'(
asså jag bryr mig fan så j*vla mycket om dig jag vill inte att något ska hända dig men nu när du gör som du gör jag vet inte ens vad jag ska göra för jag vill inte bli sur på dig de har jag inte orken till !!
jag hamnar alltid fel .. de spelar ingen roll om vilken väg jag ens tar så bli allt bara skit!! de är som om jag inte är menad att vara här , jo visst jag kan ha mina ljusa stunder men annars så är allt bara åt helvet !!
känner att jag låter som värsta emot nu men de skiter jag i för just nu är jag inte på mitt bästa humör !
man är inte emo bara för att man känner sig nere och vill skriva ut alla sina känslor !! och sen om man klär dig i svart och de man är endå inte ett emo vissa kanske inte tycker att dom inte passar i rosa eller nå ljusa färger...
aja skit samma de va inte de jag ville säga !!
jag vill bara att allt ska bli som förr ! vet inte hur mycket mer jag klarar av innan jag värkligen är helt nere !!
jag vet att de är inte så lätt för mig att visa hur jag känner jag döljer de rätt så bra ! men bakom allt skratt och de så mår jag piss dåligt !! men de är inget jag vill prata om just nu de kanske kommer framm med tiden vem vet ...
aja ne men den här natten kommer jag inte kunna att sova ...... kul nee och de är pga en sak som har hänt nu måste jag ta och börja om från början om jag ens klarar de !!!


så sant !!

Känner att jag bara vill krypa in i mig själv och bara försvinna !!

Kramass med mig nu då jag värkligen behöver de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0