lite skit kännnnslor !!

okej nu ska jag skriva lite om hur jag känner och sånt ....

asså jag vet hur de är jag vet hur ni är ! jag är inte dum och sen när de väl är gjort så kommer jag att få fetdissen !
jag vet de bara de spelar ingen roll va du säger jag har den där kännnslan över att de kommer att bli så! jag vill inte ha den men jag har den och de känns sjukt jobbigt !!
har lega vaken varje natt och tänk på typ allt som har hänt och va som kommer att hända!!
men de som jag tänker på mässsst är hur de kommer att bli och hur man känner om vissa åh sånn skit !!
jag vill inte eller jag klarar inte av att någon är sur besivken elle nåt sånt på mig jag får ångest (stavning?)
som typ i torsdas då vi va på tomteland !
M ville käka på nå ställe där typ bara fannns hamburgaree men jag äter inte de så jag sa nee men jag behöver inte käka nåt jag är inte hungrig men dom tyckte att jag skulle de så vi vart tvungen att gå och käka på ett annat ställe !
och då fick jag en känsla av att de va jag som typ förstörde allt  och så vart jag att må dåligt över de där !! asså jag vet att jag är störd som tror de men jag kännner bara som så när typ någon inte får som dom vill och jag de är jag som typ förstör ...
jag gilla de inte jag får panik de är därför alla som är med mig får typ bestämmma typ som när man ska se film eller nåt jag kan inte de häller för jaa blah ni fattar !!

och sen så dom som leker med ens käsnlor tänk på att de svider som fan !! när man får reda på att någon bara gjorde de som tidsfördriv elle nåt sånt elle bara utnyttja en för en enda sak !!
yees  nu tänker ni säkert eh vafan hon är störd som skriver så här men blaha jag kanske ha känslor jag också ? ;s och sen så skriver jag vad jag vill !! mahahahaha

jag hannnn krama ett träd då jag va i dalarna :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0