varför kan jag inte få säga de !?

hejhej !! ååh jag vill säga allt till dig men jag vet inte om jag kan gör de :/ ibland så vill jag fn att de inte ska finnas nåt som heter kärlek de är bara så jobbigt !!
jag vill bar kunna få säga de 3 små orden till dig utan att de kommer att kännas konstigt ! åhh asså fatta att de här suger just nu !! asså kärlek är de bästa som finns när man värkligen har någon att ge sin kärlek till ! men kärlek kan också såra en så otroligt mycket ! så de finns inte så vad är meningen med kärlek ? fan är de bara jag som undrar de eller ?
aja men iaf så sitter jag på tåget om några timmar och då tänker jag inte betallla för intenet !!
fan vart av med 100kr sist jag gjorde de åh de va inte värt de !! nee så datorn ska få liggga nere i väskan då jag sitter på tåget ! kommer säkert att sova där på så de är ingen mening att ta framm den ^^
men de känns så skönt att få va komma hem till östersund igen lite grann iaf !!
men när jag kommer hem så vill jag kramas ;P åh jaag vet vem de är jag kommer att krama ihjäl ;P
tihiii ni kan juh alltid gissa vem de är ;)
men nee nu ska jag kolla runt lite sen så ska jag se om min läskiga mormor har somnat xP
kram på dig ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0