varmt i dag också =)

helloo! idag tycker jag att de har varit en rätt bra dag ! vakn vid elva tror jag ^^ sen så ''stor'' städade jag mitt rum och gjorde om och lite sånt ! sen så åkte jag i väg och köpte lite kläder ! de vart två tröjor och tre byxor typ kort byxor och ett par bad byxor ^^ bllder kanske kommer sen om jag inte glömmer bort de ^^ sen så va vi och handla lite och nu är jag hemma har käkat lite jordgubbar med grädde :P sen så fixa jag lite på rummet kanske tar ett kort på de så ni får se hur dee blev :P men nu ska jag tänka lite på om jag vill bada och vänta på K 1 timme mendans on rider eller om jag stannar hemma och lägger mig i badkaret i is kallt vatten :P vi får se ! men jaa nee nu ska jag nog gå ut och leka lite med lukas :)
 
så här blir man och se ut efter att ha varit på dagis haha :P

Kramass?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0