En seg dag

Hellooo ! sov på skolan igår eller jaa jag sov inte var vaken hela natten ^^ kom hem idag klockan sju då hade jag varit uppe i ett dygn men då jag kom hem så gick jag in på rume och la mig i sängen åh sov :P vakna typ nå gång vid ett tror jag xP men jag är trött endå .. jag har varit efter hela dagen idag de känns inte såå bra ^^ haha i natt så satt jag och E och spela stress ååh de gick väl så där ^^ men jag vann så jag äger på de :P men idag gick de inte så bra men de va bara för att jag va trött ;P
Men på fredag slutar skolan sköönt kmr de att bli :) men jag ska med ett tåg kl 08.00 på lördagen humm kul naaa ^^
och så måste jag bara säga att kärlek suger de är endå de jobbigaste som finns typ ... Men sånt är livet tror jag man vet att man en sak som man önskar aldrig kommer att hända åhh de gör lite små ont men sånt får man väl leva med tror jag väl men känner en lite smärta sen så går den över hoppas jag iaf ^^ nee men nu orkar jag inte skreva mer för de är säkert ingen som kmr att läsa de här såå .. hejdoo

Kramas ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0