Fredag 12/6

Hellooo ! nu tänker jag skriva lite mer om Lats-Göran ;) men först så ska jag skriv om vad jag ska göra idag ;P
sagan om Lars-Göran!
Han reste sig upp och såg att Lars-Olof titta på han ! sen så svarade Lars-Göran att han inte hade skadat sig utan att han ramlade med meining för att han va en stuntman i en film som skulle släppas på bio snart, Lars-Olof tittade lite konstig på han ett tag sen så frågade han var alla kamera gubbar var ? Då svarade Lars-Göran att dom hade gått och tagit en fika medans han höll på att öva sig på att ramla ner på marken, sen så tittade Lars-Göran upp mot fönstret där kissekatten satt och kom på att han va tvungen att skynda sig innan kissekatten skulla ta livet av sig, så han frågade om Lars-Olof kunde hjälpa han upp för att han ska ta ner kissekatten..... ett tag senare så hade dom fått ner kissekatten från fönstret , då sa Lars-Göran ....
Mer får ni veta i morron eller på måndag 

Idag ska jag sova hod E de ska bli fett naaajs ! men nu orkar jag inte skriva mer såå ;P
Kramas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0