Måndag 15/6 Sthlm

Helloo igår så skrev jag inte för då va jag med mina kusiner :P kul kul :) okej jag ska inte sluta skriva sagan men jag börjar få slut på saker som ska hända men jag ska försöka ;) 

Sagan om Lars-Göran!
Ville följa med på bio i morgon, man Lars-Göran var för seg så han hann inte springa i kapp Lars-Olof och då vart Lars-Göran jätte ledsen och började nästan att gråta men så såg han att Lars-Olof väntade på bussen en bit bort och då såg han sin chans och började springa igen ! Och just som han nästan var framme så såg han att Lars-Olof pussades med HERMAN ! Lars-Göran's groda och då vart Lars-Göran jätte jätte sur men han sprang inte fram till dom utan vände sig om och gick i väg mot affären för han skulle handla lite folk öl åt sin pappa men då han kom fram så var affären stängd och då brast det för Lars-Göran han sprang hem och la sig i sängen och grät jätte mycket som en lite tjej. Då kom hans pappa Grip-Top in och frågade var det var för fel ?! men Lars-Göran sa inget han bara grät och grät men fram mot kvällen så kom Herman hem och då stod Lars-Göran beredd vid dörren och när Herman öppnade dörren så .....
De blir mer i morgon om jag får tag på en dator :P

Nu sitt jag i sthlm :P vi kom rätt så sent de sög juh lite men men jag vet inte hur vi ska göra om vi ska sova här eller om vi åker tillbaka xP de vet jag inte men vi får väl se för bror och dom sover nu åh då är juh inte så jätte kul att åka dit om dom sover ! aja 
Kramas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0