Mat ge mig mat !

Hello!! nu sitter jag hemma hos E och försöker att få någon att komma och hämta mig för jag missade dom bussar som gick ;C så jävla jobbigt ! men inte kan någon komma och hämta mig typ bara för att M är och lägger nät och K är inte hemma ... "/ plus att jag vill käka nåt men vad vet jag inte xP haha åh så vill jag hem !!
skulle träffa J idag men de gick inte ;/ de sööög juh som fan !! men de får väl bli att jag kanske träffar han då jag kommer ner till sthlm ist ^^ nee men nu ska jag se om jag kan tjata på dom så att dom hämtar mig ! för de känns lite konstigt att va med E då hon ska va med dom som typ inte tycker om mig ;s humm aja vi ser väl hur de blir ^^

Kramasss ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0