Onsdag 3/6

Hej hej ! idag har de vart en rätt okej dag på skolan xP ehh jaa de enda vi fick gör idag va att typ städa och sånt :P sen på hkn så fick vi lite fika gott gott ! åhh nästa helg såå ska jag åka ner måt sthlm och kumla :) kul kul hoppas man får lite pengar så att man kan köpa nåt då :) för bror fyller juh år dagen innan man kommer ner :P så de blir nog en bra helg med tårta och sånt^^ fast jag ska nog hoppa tårtan om de blir de :P tycket inte om tårta såå jätte mycket ;D men jaa ikv såå ska jag göra mina sjukt gooa shakes ;) och den här gången tror jag nog att jag ska pröva att ha i banan ir äpple :P naaa men nu ska jag nog slita mig från datorn :) ska se om dom behöver hjälp i köket ;)

Kram påer
en liten hemlis ;) jag tror jag är lite lieb
men i vem de får ni inte vet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0