ONSDAG / TORSDAG

helloo! nu kommer de en ''del'' till om lars-göran men de kommer inte att bli så längt är rätt trött nu så  plus att de kommer säkert att va lite stav fel också ^^

Sagan om Lars-Göran!
Kom Herman in i Lars-Görans rum med en sax i handen ! Så Lars-Göran slängde på luren och tittade på Herman och frågade vad Herman skulle göra med den?! men Herman sa inget (för han är en grdoa) Men de Herman tänkte göra ...
de får ni veta en annan gång!


Idag så va jag åh hjälpte mamma att sälja jordegubbar de va naaajs ^^ men fick rätt så ont i mina fötter åh de är inge kul men sen så fick jag åka hem och lägga mig i sängen så de va värt de ^^. Ska isabell gå under jorden och säga så som hon kännn för han ? jag kommer att dö men vi får se om jag gör de !! är inte helt 100 om jag värkligen vågar de .. "/
Kramas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0