suuug

SERIÖST SKAFFA ETT LIV !!!
Asså jag ska fan dra i väg såå långt bort som möjligt när jag slutar 9 vill fan inte va kvar här !! blä säger jag bara men fett härligt blir de då vi slutar skolan nästa vecka ! då drar man iväg till kusinerna dagen efer såååå jävla skönt de ska bli !! sen är de bara ett år kvar i skolan sen så slutar man åh slipper de här ... asså är är typ deppsur idag varför vet jag inte så jaa jag ser väl om jag tar en sax åh klipper av mig allt hår ;s har såå jävla goo lust att göra de ! men jag vet att jag kmr att ångra mig som fan ! såå jag får väl se vad jag gör !! nee nu ska jag inte skriva här nåå mer för de är juh typ cp åh så får man tydligen inte de !! ååh snälla någon dö! HEJ DÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0