Tisdag 2/6

Hej hej ! idag så har det vartit en jätte jätte seg dag eller jaa den har gått rätt fort men när jag var i skolan så trode jag att skoldagen aldrig skulle sluta ! och så fick vi veta idag när vi börja åh slutar nästa fredag ! asså jag kan inte fatta att jag slutar skolan om typ 10dgr de är lite sjukt ! men härligt ska de iaf bli ! första veckan på lovet så ska jag ner till mina kusiner sen så ska jag somma jobba veckan efter där såå jag blir nere hos mina kunsiner i drygt en vecka :) eller jaa jag är där över midsommar sen så åker jag typ dagen efter midsommar ^^ ska ta de tidigare tåget så jag är hemma vid typ tolv på natten tror jag men de är värt de ! för jag orkar inte kliva upp typ klocken sex på morron blää nee de är jobbigt !! Men jaa idag så fick jag veta att jag får betyg i matte fatta att jag är något glad ^^ jaa igår så sa jag att jag skulle göra en blogg till lillen åh de gjorde jag :P så nuu ska jag visa hur man gör så jag har inte tid att skriva nå mer :P men henner blogg den vart åh heta
partykriss.blogg.se såå jaa nu tycker jag att ni ska ta åh kolla in den ;)

Jag vet att jag är snygg såå de spelar ingen roll hur jag ser ut i ansiktet ;) haha
Kram påer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0