Skööööönt ;D

Hellloo igen ^^
jag kom på att jag skulle skriva de jag har hunnnit gjort nu dom här veckorna jag har haft lov^^

  • Varit ner i kumla och träffa kusinerna :)
  • jobbat på dagis ;D
  • Åkt ner till sthlm =)
  • Varit på grönan :)
  • åkte insane fett kul :)
  • vann 2kg chocklad (stavning?) men jag tog typ en liten låda bara ^^
  • gjort sönder min mobil. ;(
  • Köpt en ny mobil =D
  • badat :)
  • blivit lite brunare xP
Åh här kommer lite saker som jag ska försöka att göra ^^
  • Börja träna på riktigt ^^
  • Sluta med allt godis käkande ^^
  • berätta de jag vill berätta till en ^^
  • åka ner till sthlm och shopppa ;D
  • bli bättre på att höra av mig till folk ^^
  • bli sammmms med min mormor x(
  • åka upp till v-mina
  • inte göra sönder min mobil ^^
  • bli blond ^^
  • ta hål i .....^^
  • kämpa i mot min ......
haha jaa de två sista får ni inte veta nu ^^ för de är inte säkert att de kommer att gå ^^ men om de går så kommer ni att få veta de då ^^ 
här kommer en bra låt
 http://www.youtube.com/watch?v=FPDWzgfq2qA&feature=related
Kramas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0