En sjukt härlig dag :)

Helloo! asså jag vet inte vad jag ska göra ! asså de känns som om jag vill säga de men vill inte göra så att allt blir helt fel nu ! för jag tycker de går som så bra för mig med allt nu ! åh om jag skulle säga de så skulle allting säkert skita sig för mig igen !! åh jag klarar inte av mer skit är på väg upp åh jag mår bra så som jag inta har gjort på länge ! och jag gillar de men de finns juh vissa dagar då allt inte är som de ska ! och allt gammmmalt kommer tillbaka och jag börjar tänka på de.. såå humm naa jah vet inte kanske säger de nu i sommar eller så kommer de nog ta ett tag innan jag kan säga de till ........
åh så kan jag inte skriva nåå namn eller vilken bokstaav den börjar på ^^

Men idag har de varit såå härligt väder asså de har varit en riktig sommar nu i 2dagar =) såå härligt har legat ute igår och idag och bara sola =) och i morron så kanske jag ska bada om de är varmmmmmt ute ^^ men nuu ska jag nog se lite på tv eller ta nåt att käka xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0